در نخستین روز از دیدارهای مردمی با نماینده ویژه وزارت مردم:

۱۲۸ مورد درخواست و شکایات هرمزگانی ها در سامانه سامد ثبت شد

دکتر ابراهیمی گفت: در نخستین روز از دیدارهای مردمی با نماینده ویژه وزارت مردم، ۱۲۸ مورد درخواست و شکایات در سامانه شکایات سامد (۱۱۱) به ثبت رسی

هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه سال جاری، میز ارتباطات مردمی با حضور نماینده تام الاختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اداره تعاون شهرستان بندرعباس استقرار یافت.
وی در ادامه افزود: به موجب استقرار این میز که به مناسبت حضور پرخیر و برکت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست‌جمهوری به استان هرمزگان اسقرار یافته است، ۱۲۸ مورد درخواست و شکایات در سامانه رسیدگی به شکایات سامد (۱۱۱) به ثبت رسید که از این تعداد، ۸۸ مورد درخواست اشتغال و مابقی درخواست ها و شکایات به سایر حوزه ها از قبیل تسهیلات، برگشت به کار، برقراری سهام عدالت و پرداخت نشدن حقوق و مزایا بوده است.

گفتنی است، سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار مقام عالی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، حبیب الله جلیلی مدیرکل امور استانهای وزارت، مدیران کل ستادی حوزه تعاون و توسعه کارآفرینی و اشتغال به همراه مدیران کل دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در روز چهارشنبه ۲۲ و پنج شنبه ۲۳ دیماه از ساعت ۸ الی ۱۸ به درخواست های مردمی رسیدگی می کنند.

لذا همه اقشار جامعه کار و تلاش در صورت داشتن درخواست یا تقاضا می توانند با حضور در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرعباس پیگیری های لازم را انجام دهند.